انتخابات ریاست‌جمهوری ۱۴۰۳ (۲۰): چرا دروغ (بخوانید: کذب اجتماعی!) می‌گویید؟

احمد بخارایی:‌ سایت‌ها و روزنامه‌های اصلاح‌طلب (که ۹۵ درصد رسانه‌ها و جراید در انحصار باندی اصلاح‌طلبان و اصول‌گرایان است) گفته‌اند که علت عدم مشارکت آن ۶۰ درصد عبارت از «نومیدی به آینده» است!
چرا کذب می‌گویید؟

آن ۶۰ در صد به دنبال تحول‌اند و آگاه و اراده‌مندند. آن‌ها امیدوارند به گذر از این چاله و شکاف که در عرصه‌های: فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و اقتصادی پدیدار شده و روند توسعه و برخورداری از زندگی معمولی را با چالش جدی مواجه ساخته.

  1. آن‌ها امیدوارند زیرا با نقد گذشته، به دنبال شیوه‌های نوین کنش‌گری هستند.
  2. آن‌ها امیدوارند زیرا به دنبال جایگزین کردن «ساختارهای» نوین به جای ساختارهای فاقد کارکرد هستند.
  3. آن‌ها امیدوارند زیرا «مقاومت مدنی» را یک شیوه‌ی خشونت‌پرهیز و تدریجی برای «تحول‌جویی» می‌دانند.
  4. آن ۶۰ درصد امیدوارند زیرا طی چند سال نزدیک آتی، افقی را می‌بینند که صدای‌شان شنیده‌ خواهدشد و «کنش‌گری سلبی» امروزشان، فردا به ثمر خواهد نشست.

چرا می‌گویید آن ۶۰درصد نومیدند!؟ 
دوباره ذهنیت معیوب خود را بر جامعه تحمیل می‌کنید؟

«تحول‌جویان» از شانزده تیر به بعد، هر انتخابی رقم بخورد، از فرصت‌ها امیدوارانه استفاده خواهند کرد و با استراتژی «ارزش‌محوری»، ناظر فعال یا کنش‌گر اجتماعی خواهند بود تا زمانی که مطالبات‌شان، پاسخ گیرد.

همیشه فرصت‌ها وجود دارند و تحول‌جویان، تهدیدها را هم تبدیل به فرصت خواهندکرد!

در نهایت، تحول‌جویان می‌دانند که حداکثر، حدود یک‌سوم رأی‌دهنده‌ها به محمدباقر قالی‌باف به «ولائیون» تعلق دارد و بسا به سوی سعید جلیلی برود و بیش از دو سوم رأی‌های قالی‌باف به واسطه‌ی وعده‌های اقتصادی‌اش بود که به سوی مسعود پزشکیان متمایل است و بنابراین «امید» است بدون افزایش مشارکت، پزشکیان انتخاب شود.

آری «تحول‌جویان» سرشار از امیدند!

پربازدیدها

شادی گم‌گشته

وفاق ملی بر باد رفته!

فراخوان شرکت در نظرسنجی پژوهشی

آقای عباس عبدی چرا خلاف واقع می‌گویید؟!