انتخابات ریاست‌جمهوری ۱۴۰۳ (۱۰): آقای پزشکیان و مشاوران مدعی پاسخ گویید!

| #احمد_بخارایی:‌ دیروز در بند ۶ یادداشت ۹ «#انتخابات_ریاست‌جمهوری» گفتم که:
«… ۶ـ داشتم فکر می‌کردم اگر جناب پزشکیان نتواند یا نگذارند نظراتش را عملیاتی کند او چه عکس‌العملی خواهد‌ داشت؟ آیا اعلام خواهد کرد و آیا از #ریاست‌جمهوری #استعفا خواهد داد؟!»

یکی از اهالی محترم رسانه که من را دنبال می‌کند برایم نوشت: 
«درود
عالی
این بند ۶ خیلی مهم است.
ای کاش این چندروز باقی‌مانده تا #انتخابات دوره‌ی چهاردهم #ریاست‌جمهوری، یکی از جناب #پزشکیان بپرسد که چنان‌چه پس از پیروزی و استقرار دولت تحول‌جویش احساس کند دارند همان مقامات بالادستی، مانع رفتار واقع‌گرایانه‌اش می‌شوند، چه واکنشی خواهد داشت؟

البته که ظاهراً در استراتژی، همگام با منویات رهبری است و به تعبیر غلیظ خودش، ذوب در ولایت است. آیا کوتاه خواهد آمد و همچنان مذاب باقی خواهد ماند؟! یا طرحی نو متناسب با #مطالبات_ملی در خواهد انداخت؟

اگر هم‌نوایی‌اش را با #ولی_فقیه، این‌قدر غلیظ و صریح بیان نمی‌کرد، شاید می‌شد به وی امیدوار بود.
ولی خودش و سلامت و صداقتش را به منویات رهبری قفل زده است و راه گریزی برای خود به جا نگذاشته‌است.
مگر اینکه همین روزها اعلام کند چنان چه محدودیت و ممنوعیت را حس کند، با همان صداقت، از چنبره‌ی منویات رهبری فاصله خواهد گرفت و تغییر میدان خواهد داد. تغییر از میدان قدرت مستقر به سمت میدان مطالبات متکثر و انبوه بر زمین مانده‌ی ملت.»
پس از نوشته‌ی این دوست عزیز، تنی چند از دیگر عزیزان هم نظرشان همین بود. پست کانال خودم و نوشته‌ی بالا را برای دکتر #محمد_فاضلی (#جامعه‌شناس در دستگاه دولت #حسن_روحانی و مشاور اکنون #مسعود_پزشکیان) ارسال کردم و درخواست داشتم که با پزشکیان مطرح کند و او پاسخ گوید. منتظر می‌مانیم تا پاسخی از هر دوی ایشان دریافت کنیم!

پربازدیدها

شادی گم‌گشته

وفاق ملی بر باد رفته!

فراخوان شرکت در نظرسنجی پژوهشی

آقای عباس عبدی چرا خلاف واقع می‌گویید؟!