انتخابات ریاست‌جمهوری ۱۴۰۳ (۱۰): آقای پزشکیان و مشاوران مدعی پاسخ گویید!

| #احمد_بخارایی:‌ دیروز در بند ۶ یادداشت ۹ «#انتخابات_ریاست‌جمهوری» گفتم که:
«… ۶ـ داشتم فکر می‌کردم اگر جناب پزشکیان نتواند یا نگذارند نظراتش را عملیاتی کند او چه عکس‌العملی خواهد‌ داشت؟ آیا اعلام خواهد کرد و آیا از #ریاست‌جمهوری #استعفا خواهد داد؟!»

یکی از اهالی محترم رسانه که من را دنبال می‌کند برایم نوشت: 
«درود
عالی
این بند ۶ خیلی مهم است.
ای کاش این چندروز باقی‌مانده تا #انتخابات دوره‌ی چهاردهم #ریاست‌جمهوری، یکی از جناب #پزشکیان بپرسد که چنان‌چه پس از پیروزی و استقرار دولت تحول‌جویش احساس کند دارند همان مقامات بالادستی، مانع رفتار واقع‌گرایانه‌اش می‌شوند، چه واکنشی خواهد داشت؟

البته که ظاهراً در استراتژی، همگام با منویات رهبری است و به تعبیر غلیظ خودش، ذوب در ولایت است. آیا کوتاه خواهد آمد و همچنان مذاب باقی خواهد ماند؟! یا طرحی نو متناسب با #مطالبات_ملی در خواهد انداخت؟

اگر هم‌نوایی‌اش را با #ولی_فقیه، این‌قدر غلیظ و صریح بیان نمی‌کرد، شاید می‌شد به وی امیدوار بود.
ولی خودش و سلامت و صداقتش را به منویات رهبری قفل زده است و راه گریزی برای خود به جا نگذاشته‌است.
مگر اینکه همین روزها اعلام کند چنان چه محدودیت و ممنوعیت را حس کند، با همان صداقت، از چنبره‌ی منویات رهبری فاصله خواهد گرفت و تغییر میدان خواهد داد. تغییر از میدان قدرت مستقر به سمت میدان مطالبات متکثر و انبوه بر زمین مانده‌ی ملت.»
پس از نوشته‌ی این دوست عزیز، تنی چند از دیگر عزیزان هم نظرشان همین بود. پست کانال خودم و نوشته‌ی بالا را برای دکتر #محمد_فاضلی (#جامعه‌شناس در دستگاه دولت #حسن_روحانی و مشاور اکنون #مسعود_پزشکیان) ارسال کردم و درخواست داشتم که با پزشکیان مطرح کند و او پاسخ گوید. منتظر می‌مانیم تا پاسخی از هر دوی ایشان دریافت کنیم!

پربازدیدها

چند موضوع بی‌ربط: بخندیم یا بگرییم؟!

آقای پزشکیان استعفا دهید اگر …!

بی‌سوادان جامعه نشناس!

وفاق ملی بر باد رفته!

پزشکیان: تکرار حکایت شیخ و شیره و شیرینی!